Asdent rezerwuj
Zarezerwuj wizytę

tel. +48 48 383 36 00

kom. +48 667 960 663

e-mail: gabinet.asdent@gmail.com
Asdent oferta Nasza praktyka / Regulamin
As-dent gabinet stomatologiczny

Gabinet Stomatologiczny

Zasady udzielania świadczeń stomatologicznych (Regulamin)

Gabinet Stomatologiczny AS-DENT jest prywatną praktyką dentystyczną działającą na podstawie Zezwolenia nr 68-98-2-1554849 wydanego przez Okręgową Radę Lekarską w Warszawie. Właścicielem gabinetu oraz lekarzem udzielającym świadczeń jest lekarz stomatolog Agnieszka Romanik, legitymująca się Prawem Wykonywania Zawodu Lekarza Stomatologa nr 1554849. Specjalizujemy się w ortodoncji i zaburzeniach stawu skroniowo - żuchwowego. Mile widziane w Gabinecie są dzieci!

W trosce o dobro pacjenta pracownicy i współpracownicy gabinetu wykonują swoje usługi z należytą starannością na najwyższym poziomie.

Umawianie pacjentów na wizytę

Zajmujemy się leczeniem wcześniej zaplanowanym i omówionym z pacjentem. Na każdą wizytę pacjent powinien zapisać się wcześniej (ok. 2-6 tygodni – zależy od terminu i preferowanej godziny). Zapisy przyjmowane są w terminach, zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Na standardową wizytę przeznaczamy 30 minut, na konsultację 30-45 minut. Na wizyty powyżej pół godziny umawiamy po wpłaceniu zadatku - 100zł (wchodzącej w cenę planowanej wizyty. - por. w regulaminie „Odwoływanie wizyt”) za każdą rozpoczętą godzinę. Pacjenci, którzy nie odwołali wizyty półgodzinnej i nie przyszli na nią, również przy następnym zapisie muszą wnieść zadatek (nawet jeśli jest to wizyta półgodzinna). Pomiędzy przyjmowanymi pacjentami wymagane są 5-10 minutowe przerwy potrzebne do zdezynfekowania stanowiska pracy. Nie zapisujemy pacjentów na wizyty krótsze niż 15 minut. Lekarz nie udziela konsultacji przez telefon, ani w innym miejscu niż bezpośrednio na fotelu dentystycznym w gabinecie.

Kolejność przyjmowania pacjentów

Pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę. Staramy się robić wszystko aby nie było opóźnień w przyjmowaniu pacjentów. Niestety czasami występują nieprzewidziane sytuacje i niektóre zabiegi przedłużają się. Dlatego prosimy aby pacjenci mieli przygotowaną odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do opóźnień.

Lista rezerwowa

Aby przyspieszyć termin wizyty proponujemy zapisanie się na listę rezerwową. Z tej listy wpisujemy pacjenta na pierwsze miejsce zwolnione przez innego pacjenta.

Odwoływanie wizyt

W przypadku, gdy pacjent nie może przyjść na umówioną wizytę, należy odwołać ją wcześniej (minimum 6 godzin przed ustalonym terminem popołudniowym – po g. 14 i dobę przed dopołudniowym – wizyty do g. 14), by mógł skorzystać ktoś inny z tego miejsca i by sam mógł w przyszłości skorzystać z możliwości listy rezerwowej i wcześniejszej wizyty. A także, by nie przepadł pozostawiony zadatek. Zadatek jest wliczany do wizyty, na której dane leczenie będzie zakończone. W przypadku niezgłoszenia się na zadatkowaną wizytę i niepowiadomienia wcześniejszego o tym Gabinetu, zadatek przepada.

Tel. (48) 383 36 00 jest telefonem stacjonarnym i tel. komórkowy 667 960 663. Czynne są w godzinach pracy Gabinetu.

Powikłania

Przed zaplanowaniem leczenia stomatologicznego pacjent musi być świadomy, że mimo największej staranności lekarza w trakcie leczenia dochodzi czasami do niechcianych i niepodlegających reklamacji powikłań takich jak:

  • ból zęba lub tkanek otaczających
  • szczękościsk
  • pęknięcie, złamanie zęba
  • obrzęk, ropień, krwiak
  • krwawienie po zabiegu chirurgicznym
  • podwyższona temperatura, złe samopoczucie
  • alergia na zastosowane leki
  • zaostrzenie współistniejących schorzeń

Wystąpienie powikłań może spowodować u pacjenta między innymi:

  • dyskomfort i stres spowodowany bólem
  • konieczność przyjmowania leków mających znaczenie u kierowców i kobiet w ciąży
  • problemy natury estetycznej
  • problemy z jedzeniem i mówieniem
  • Chociaż większość z wymienionych powikłań szybko mija bez śladu nie należy planować wizyty u dentysty tuż przed ważnymi wydarzeniami takimi jak wyjazd na urlop czy rodzinna uroczystość.

Zasady przyjmowania pacjentów ujęte w powyższym regulaminie funkcjonują w naszym gabinecie z niewielkimi korektami od 2005 roku. Dobrze zorganizowana praca daje możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na poziomie satysfakcjonującym w najwyższym stopniu zarówno pacjenta jak i cały personel gabinetu.

Zapraszamy do współpracy!